Job 107 van 139


Report this listing

Solliciteren



Notarieel medewerker regio Tongeren


Functie

Als notarieel medewerker:

  • sta je in voor het onthaal van de cliënten op kantoor.
  • behandel je de binnenkomende telefonie.
  • behandel je de inkomende en uitgaande post.
  • sta je in voor het dagstellen van de dossiers.
  • zorg je ervoor dat het archief op punt staat.
  • start je de dossiers op en doe je de nodige opzoekingen.
  • sta je in voor de administratieve verwerking van de dossiers na akte; e-registratie van de akten, klasseren van de akten, opsturen van de nodige brieven,...
  • maak je legalisaties op.
  • maak je zelf akten op, bij voorkeur in verschillende soorten rechtsdomeinen.

Jouw profiel

  • Je hebt een Bachelor diploma Rechtspraktijk op zak.
  • Je hebt minimum twee jaar relevante werkervaring als notarieel medewerker.
  • Je hebt kennis van Acta Libra en/of Super Medewerker.
  • Je bent bereid om je in een straal van max. 30km rond jouw woonplaats te verplaatsen voor de verschillende projecten.
  • Je bent flexibel ingesteld, je hebt een passie voor de notariële wereld en je bent gemotiveerd om op projectbasis onze klanten te gaan ondersteunen waar nodig.
  • Informeren en juridisch advies verlenen
  • Juridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)
    Regelingen opmaken
  • Een magistraat bijstaan tijdens de zittingen door notulen en verslagen op te stellen en gerechtelijke beslissingen te authenticeren
  • Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
  • Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controleren
  • Tijdschema's, data van inbeslagname, blokkeringen van bankrekeningen bepalen in het kader van uitvoeringsprocedures
  • Stappen ondernemen voor cliënten of organisaties bij overheids- en privé-instellingen
  • Taken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)

Aanbod

  • Naast een aantrekkelijk loon, mag je een bedrijfswagen met tankkaart , hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, vakantiegeld en een eindejaarspremie verwachten.
  • Bovenop de 20 wettelijke verlofdagen, krijg je een vrije dag op jouw verjaardag.
  • Omdat een goede work-life balans belangrijk is, voorzien wij flexibele uurroosters bij onze klanten. Daarnaast kan je ervoor kiezen om 38u/week te werken, of 39u (met 6 ADV dagen), of 40u (met 12 ADV dagen); bespreekbaar volgens jouw voorkeur.
  • Je krijgt inspraak in de projecten die jou worden toevertrouwd, waardoor je dus zelf kiest hoeveel variatie je in je job hebt. Bij Future Solutions staat immers de mens centraal.
  • Daarnaast voorzien wij de nodige opleidingen om jou verder te ontwikkelen, zowel intern als extern.
  • Je zal rechtstreeks samenwerken met de teams van onze klanten. Omdat je hen met jouw opgebouwde ervaring gaat ondersteunen bij bepaalde (acute) noden, ben je daar telkens welkom en kan je op hun appreciatie rekenen. Daarnaast kan je ook terecht bij jouw collega's van Team Legal bij Future Solutions. Wij vinden een goede teamsfeer heel belangrijk. Wij organiseren regelmatig leuke activiteiten zodat jullie mekaar beter kunnen leren kennen en bij elkaar terecht kunnen voor vragen.
  • Thuiswerk is mogelijk, in overleg met onze klanten.

Solliciteren

Katrien Reyskens
katrien@futuresolutions.be

Solliciteren